Lilypie Breastfeeding tickers

zondag 2 augustus 2009

inpakken!

Morgen krijgen we de sleutel van ons nieuwe huisje..dus dan zijn we (maar vooral Tobias) daar natuurlijk veel aan het werk. Om hier in het oude huis de werkzaamheden maar zo veel mogelijk gedaan te hebben zijn we vandaag nog even hard aan het inpakken geslagen! Ik moet zeggen dat er al heel wat dingen in dozen stonden, maar nu de verhuizing dichterbij komt zijn er steeds meer dingen die je niet meer echt nodig hebt en die hebben we vandaag dus in gepakt!



Nou dat gepak dat voel ik nu wel moet ik zeggen..vanavond maar lekker rustig een beetje tv kijken..hopelijk is mijn rug/bekken het daar wat meer mee eens ;)

Deze foto wilde ik jullie toch niet onthouden..Luna is misschien wel een beetje bang dat we haar vergeten..er staan ook zoveel veranderingen op de kalender! De verhuizing, de baby..

Luna heeft dus vast zichzelf in een doos 'gestopt'..

1 opmerking:

Angela zei

Ach gos arm ding!!! Nou Luna tussen die 6 gekken van mij is er vast nog een plekje voor jou mochten je pappie en je mammie je vergeten hoor! (laat igor het niet horen!)
Veel succes met de rest pakken en overhuizen en klussen!!!
xxx
ps best kans dat nu alles geregeld is dat beeb zich snel aan kondigt!