Onze slaapkamer is nog niet 'helemaal' af! Vandaag wel hard aan gewerkt, Florian (Toob zijn broer) heeft het kamertje volledig in de structuurverf gezet en ik heb een groot deel van de 2 lichtblauwe muren al geverfd..morgen het blauw afmaken en de andere 2 (of eigenlijk anderhalf ivm het raam) met cremekleurge verf beschilderen.
Florian aan het werk in de slaapkamer:
Tobias is vandaag hard aan het werk gegaan in de gang, deze hebben we ook helemaal afgekregen met structuurverf, nadat hij vanochtend was begonnen met het witten van het laatste plafond van het hele huis.
De woonkamer was donderdag al helemaal af op het schoonmaken na. Hieronder een kleine impressie van het behang wat we in de woonkamer op de muur hebben zitten.
Mijn moeder heeft vandaag de hele woonkamer van onder tot boven (letterlijk) helemaal schoongepoetst! Echt helemaal super, het knapt meteen onwijs op!!
Morgen weer druk verder, de kleur in de slaapkamer willen we erop hebben zitten morgen, en mijn moeder komt nog weer helpen schoonmaken in de babykamer en de keuken. Ik moet zelf tussendoor nog naar het ziekenhuis..en verder zie ik wel waar ik het best uit kom! Als het lukt ook nog de eerste keer de, gewoon witte, verf in de gang erop, wat waarschijnlijk 2 keer zal moeten..
Een druk dagje weer voor de boeg, maar het schiet wel allemaal heerlijk lekker op! Zoals het er naar uitziet verhuizen we volgend weekend al!

1 opmerking:
Echt heerlijk voor je dat het zo goed gaat maar dat zeg ik elke dag he? Ik hoop dat je toch nog een beetje rust kan krijgen/pakken voor de bevalling want dat zal nog de zwaarste "klus" van dit alles worden ;-)maar zeer zeker de moeite waard! Ik ben heeeeeel benieuwd of beebje lekker wacht tot de kamer klaar is!
xxx
Een reactie posten