Lilypie Breastfeeding tickers

donderdag 13 augustus 2009

vloerbedekking

Vandaag is de vloerbedekking gelegd. Nu zijn we helemaal klaar om te verhuizen!
Hier onder een fotootje van onze slaapkamer.. In de babykamer ligt de zelfde vloerbedekking, maar dan een beetje creme kleurig. Erg mooi vind ik het zelf geworden, en we zijn er dan ook erg blij mee..



Vanochtend weer naar het ziekenhuis geweest. Omdat alles steeds zo goed is hoef ik volgende week donderdag pas terug te komen, als de baby er dan natuurlijk nog niet is! Maandag wel ook gewoon controle bij de verloskundige.
Maar eigenlijk hopen we gewoon dat ons kindje zich snel meldt! hihi

Vanmiddag ben ik even bij Kim (mijn vriendinnetje) op kraambezoek geweest samen met Toob. Zij is afgelopen vrijdag bevallen van een jongetje; Jason. Echt een mooi en lief ventje!! Ik heb hem een poosje vastgehouden en de fles gegeven..wat een schatje! Nog maar heel even en dan hebben wij ook zo'n lief klein babytje in huis..*zucht* hihi

1 opmerking:

Angela zei

ja ja nu écht nog maar heel even! de babykamer is schitterend, ben blij dat ik al ff mocht loeren ;-)
Ik weet zeker dat jij/jullie het erg naar je zin gaat/gaan krijgen!
Sterkte en succes want het gaat echt niet lang meer duren,binnen 1 week!!! (durf het bijna niet te zeggen maar ik denk binnen 3 a 4 dagen)