Lilypie Breastfeeding tickers

dinsdag 11 augustus 2009

buikfoto's en klusupdate

Allereerst weer een buikfotootje..het was al ruim 2 en een halve week geleden..helemaal niet meer aangedacht! Mja heb het dan ook zo druk gehad!!



Vandaag ook weer in het ziekenhuis geweest en alles was gelukkig weer goed, nou 'mag' ik donderdag weer terug komen. Ik voel me vandaag niet zo heel lekker, het begon gister avond al dat ik me heel beroerd voelde. Ik heb wel goed geslapen, maar ik bleef de hele dag maar onwijs moe. Voor het eerst had ik vandaag wel lekker even willen slapen tussen de middag! Ik heb vandaag dan ook niet echt iets uitgevoerd op een paar kleine schoonmaakdingetjes en een afwasje na..

In het huis schiet het heerlijk op! Tobias is vandaag al heel ver gekomen met onze laatste 'grote' klus; het verven van de plinten en deuren in onze slaapkamer. De plinten en 2 raamkozijnen zijn klaar en de eerste deur staat volledig in de grondverf. Die kan dus morgen gelakt worden en dan kan de 2e deur, maar die hoeft gelukkig maar aan een kant.

Verder is het nu echt de laatste details afwerken..In de woonkamer de 2e lamp opgehangen, maar dat was nog erg leuk..NOT! Hij hing en deed het, op een kapot lampje na. Tobias doet er een nieuw lampje in en de hele lamp doet het niet meer! Dat wordt dus nog even knutselen voor hem..haha



In de keuken hebben we heel handig een mooie plank opgehangen waar in ieder geval de senseo en de waterkoker op komen te staan, eventueel ook de fruitschaal. Buiten dat is wat extra ruimte nooit verkeerd! De plank was gister al opgehangen, maar vandaag heeft Tobias deze netjes afgekit.


Ook waren we gister avond begonnen met het in elkaar zetten van de stoelen, de eettafel heeft Tobias vaochtend afgemaakt en ik heb het setje even een lekker sopje gegeven! Alles lekker schoon en vanavond hebben we er al met mijn opa en oma lekker van gegeten..Hier onder 2 foto's de eerste van werk in uitvoering en de 2e van het resultaat..



(De labels van de stoelkussens moesten er nog af maar we hadden nog geen schaar in het nieuwe huis! hahaha)

De box hadden we van de week al in elkaar gezet, maar hier ook even een fotootje van het resultaat! Het boxkleed zat in een andere doos en ligt nog in het oude huis..de spulletjes die er nu al in liggen die hadden we wel al, dus heb ik hem vast een beetje 'aangekleed'.


Morgen worden de gordijnrailsen in de babykamer (dat lukte maandag nog niet) en de brandmelders opgehangen door Tobias zijn vader, Tobias gaat verder met het verven van het houtwerk in onze slaapkamer en ik denk dat ik nog een dagje weinig doe!
Donderdag komt de vloerbedekking in de slaapkamers en dan zijn we er helemaal klaar voor...dan kan het echte verhuizen beginnen!! Ik heb er helemaal zin in, hier hebben we zo lang naar uitgekeken, nu lekker ons eigen plekje ervan gemaakt..ik ben er aan toe om over te gaan een nieuw begin in ons eigen huisje!

1 opmerking:

Angela zei

meid ik heb het geloof ik al 10x gezegd maar ik ben zo blij voor je dat het zo lekker gaat en opschiet ook! Het is op alle vlakken momenteel aftellen geblazen he? Ik hoop écht ook dat je nog heel even rust kan pakken in je nieuwe huisje voor je beebje zich aankondigt, uitgerust de bevalling in is het halve werk, geloof mij!!!
xxx