Lilypie Breastfeeding tickers

zaterdag 1 augustus 2009

LO Luna 2 jaar

Van de restjes papier die over waren van de 2 canvassen die ik gister heb gemaakt ben ik vandaag een LOtje gaan maken. De foto's zijn van afgelopen dinsdag toen Luna 2 jaar werd. Ik heb het LOtje vrij simpel gehouden, met niet te veel tierelantijntjes omdat het papier al druk genoeg was dacht ik zo!





Vandaag ook weer in Bronovo geweest op controle, de CTG was weer heel netjes enig verschil was dat mijn weeën/harde buikenactiviteit iets verhoogd was ten opzichte van donderdag. Ook de echo was goed, enige wat wat aan de lage kant was dat is mijn bloeddruk. Deze hebben ze dit keer dan ook elke 10 minuten gemeten, maar hij bleef aan de lage kant.
Wel mochten we gewoon weer naar huis en dan maandag weer terug komen. Tobias en ik zijn nog even van het mooie weer gaan genieten, en even wat wezen drinken en uitwaaien op Scheveningen!

1 opmerking:

Angela zei

ahhh wat een lieffie is het geworden zeg! Super met die swirl en stempels (BG?).
Fijn dat alles goed is met de baby en dat het wat meer rommelt is alleen maar gunstig toch? Veel sterkte meid en succes ook weer morgen in het ziekenhuis.
xxx