Lilypie Breastfeeding tickers

vrijdag 7 augustus 2009

pff wat een werk!

Zo even een update tussendoor! We hebben afgelopen maandag dus de sleutel van het nieuwe huis gekregen..Wat is er al onwijs veel gedaan in korte tijd zeg! Ik had niet durven hopen of dromen dat het zo hard zou gaan!


Tobias heeft de woonkamer, de wc, de babykamer en een groot gedeelte van de keuken al gewit. (Hier op de foto is hij bezig met de keuken)


Maandag zijn we meteen begonnen met het afhalen van het behang, wat dinsdag helemaal klaar was! Tobias, mijn oma en ik hebben de woonkamer gedaan. Tobias zijn vader de slaapkamers en de gang..




Woensdag was de woonkamer klaar om behangen te worden (muren schoon en het plafond gewit) Mijn broertje Axel en mijn oma hebben samen het witte behang met de rozen op woensdag er op geplakt, donderdag zijn Axel en Tobias verder gegaan met het donker bruin.




Mijn opa heeft alle gaatjes in het hele huis gedicht, en mijn moeder even snel tussendoor de wc schoongemaakt. Ik heb een deel van de keuken en het ene balkon schoongemaakt en structuurverf in de babykamer op de muren gesmeerd..Maar ik ga natuurlijk zo hard niet meer met mijn (bijna) 39 weken zwangerschap! haha

Gisteravond zijn we op tijd gestopt, want we hadden het ook echt even helemaal gehad! Zo hard gewerkt de afgelopen dagen..gelukkig hebben we wel veel hulp en tot nu toe nog geen dag zonder gezeten! Vandaag staat er dan ook weer een hoop op het programma..

Wat betreft mijn zwangerschap is er niet veel te melden..om de dag naar het ziekenhuis, alles is telkens goed en beebje zit nog steeds in mn buikie! Vandaag is het nog maar 9 daagjes tot de uitgerekende datum! Weer een mijlpaal, want nu is het nog maar 1 cijfer ipv 2 in de aftelbanner haha
Ik doe 'rustig' aan, maar kan het toch niet laten om het een en ander in het nieuwe huis te doen..natuurlijk wel op mijn eigen tempo en met elke keer even zitten tussendoor!

Ik ga me snel aankleden en dan weer aan de slag in het nieuwe huis! Zal snel weer even updaten..

1 opmerking:

Angela zei

Hoi meis, wat gaan jullie super hard zeg, wel lekker hoor! Laat beeb dan nog maar even zitten tot je klaar bent in je nieuwe huisje! kun je in alle rust genieten!
Succes vandaag en denk aan jezelf hoor!
xxx