Lilypie Breastfeeding tickers

maandag 13 september 2010

dag 4

'sochtends weet Danique eindelijk haar zonnebril te vinden en dit leverd mooie plaatjes op!




Een drukke dag voor de boeg, we worden op tijd opgehaald door het autoverhuurbedrijf om onze huurauto op te halen. Zodra alles geregeld is kunnen we op weg. We besluiten naar het westen te rijden en onze eerste stop is bij het shete boka national parc. Een natuur park met verschillende unieke inhammen. Iedere inham heeft weer iets eigens. We bezoeken er 5 te voet en met de auto. De zee aan de noordkant van het eiland (waar de inhammen liggen) is erg rustig waardoor ze niet allemaal even goed 'uitkomen' maar mooi is het zeker!

In deze inham liepen grote krabben en zwommen kleine geel-zwarte visjes.



natural bridge (de natuurlijk gevormde brug)


uitzicht op de hoogste berg van het eiland; de Christoffelberg.


boka tabla


Papa en Danique


een grot waar de zee elke keer weer inspoelt.


boka pistol. Normaal hoor je hier een pistoolsschot afgaan als de zee in de inham klapt, maar doordat de zee nu zo kalm was, was hier helaas weinig spectaculairs.


Na de verschillende inhammens gezien te hebben rijden we door naar westpunt en daar lunchen we bij Jaanchie's. Jaanchie zelf komt langs de tafeltjes om op een leuke wijze te vertellen wat er op het menu staat (bijvoorbeeld; leguaan). Wij kozen voor een heerlijk antilliaans stoofpotje. Zijn terras zit helemaal vol met deze gele vogeltjes (suikerdiefjes) die je over het hele eiland ziet, het lijkt net of je in een voiliere zit.


We rijden door naar de knipbaai en strijken neer met onze handdoek bij grote knip; een prachtig wit strand met een helder blauwe zee! Hier zwemmen en relaxen we een paar uurtjes.




Een beetje op tijd rijden we terug naar het appartement om te douchen, want we willen gaan genieten van de zonsondergang en het bbq-feest op het strand bij Zanzibar (Jan Thiel)






Geen opmerkingen: