Het is nog te vroeg om te lunchen, maar we zijn zeker nog van plan om later deze week terug te komen bij de farm om hier te lunchen. Voor vandaag rijden we verder richting Willemstad waar we onze lunch inslaan bij de Albert Heijn, dat is best even gek..zo ver van huis!
We rijden door richting het westen en stoppen bij de zoutpannen van Jan Kok om hier flamingo's te spotten, we hebben geluk er staan er een stuk of 5, maar wel vrij ver weg.
We rijden door naar Porto Marie (strand) waar we onze bij AH gekochte lunch gebruiken en lekker zwemmen, relaxen, zwemmen, luieren, zwemmen en vooral rustig aan doen!
Op de terugweg hebben we meer geluk en staan de flamingo's dichterbij, door de zon kun je op de foto alleen helaas niet hun mooie roze veren zien.
Terug in de auto valt Danique uitgeput van het zwemmen en spelen in slaap!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten