Lilypie Breastfeeding tickers

maandag 13 september 2010

struisvogelfarm, flamingo's en porto Marie

Vandaag ook weer bij tijds op pad, we reden richting noorden naar de sint Jorisbaai waar we de struisvogelfarm bezoeken. We krijgen hier een rondleiding, mogen de dieren voeren, op een ei staan en krijgen vooral ook een hoop informatie en uitleg. Wat vooral erg goed is aan de farm is dat ze er volledig ecologisch te werk gaan waardoor dat wel zo schoon is voor het milieu. Daarvan zijn de foto's hieronder;









Het is nog te vroeg om te lunchen, maar we zijn zeker nog van plan om later deze week terug te komen bij de farm om hier te lunchen. Voor vandaag rijden we verder richting Willemstad waar we onze lunch inslaan bij de Albert Heijn, dat is best even gek..zo ver van huis!
We rijden door richting het westen en stoppen bij de zoutpannen van Jan Kok om hier flamingo's te spotten, we hebben geluk er staan er een stuk of 5, maar wel vrij ver weg.


We rijden door naar Porto Marie (strand) waar we onze bij AH gekochte lunch gebruiken en lekker zwemmen, relaxen, zwemmen, luieren, zwemmen en vooral rustig aan doen!


Op de terugweg hebben we meer geluk en staan de flamingo's dichterbij, door de zon kun je op de foto alleen helaas niet hun mooie roze veren zien.


Terug in de auto valt Danique uitgeput van het zwemmen en spelen in slaap!

Geen opmerkingen: