Onderweg naar Willemstad waar we de auto in moesten leveren nog even een mooie foto gemaakt van de Caracasbaai met op de achtergrond de Tafelberg.
We zijn nog even de stad in gegaan om Fort Amsterdam te bekijken, de binnenplaats en de buitenkant. Dit mooie felgele fort is vergelijkbaar met het binnenhof in Den Haag. Het is een groot fort dat op de hoek staat waar de Caribische zee over gaat in het Schottegat dat voert naar de Natuurlijk haven van Willemstad. Het fort wordt nu gebruikt door de Gouverneur als zijnde zijn Paleis.
We aten nog een pannenkoek aan de overkant in het Riffort voordat we terug gingen met de bus naar ons appartementen complex. Danique was erg moe en had dan ook weinig zin in dit busritje terug. Wij waren blij toen we er 'ein-de-lijk' waren, en ik denk dat andere passagiers ook! hahaha
's Middags hebben we lekker aan het zwembad gezeten en gezwommen.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten