Als laatste kregen we allemaal een glas met 'zelfgemaakte' limonade van rode bloesem dat gekookt was met peper, gember en kaneel, erg lekker en verfrissend op zo'n warme dag!
We vervolgende onze dag naar de Aloë Vera plantage, waar we ook een rondleiding kregen en vooral veel uitleg. We mochten, ruiken, proeven, voelen en smeren met verschillende producten.
Wij kochten 2 flesjes zonnenbrand (want daar vlieg je doorheen hier) en een fles pure gel waar we ondertussen al bijna doorheen zijn! hahaha
We schoven door naar de buren (de struisvogelplantage) om hier onze lunch te nuttigen en te genieten van struivogel burger, kroketten en een biefstukje..dat smaakte best goed! haha

Geen opmerkingen:
Een reactie posten