Lilypie Breastfeeding tickers

woensdag 29 september 2010

we zijn weer thuis!

Alweer bijna een weekje hoor! Na een voorspoedige vlucht landden we anderhalf uur eerder dan verwacht op Schiphol...kijk dat is nog eens fijn thuiskomen!
Helaas wel met een enorme jetlag aangezien we niet geslapen hebben in het vliegtuig (dus een nacht overgeslagen) en dat er nog eens bovenop kwam, maar ik moet zeggen dat het wel met de dag beter gaat. Het opstaan 'sochtends blijft wel nog moeilijk, mja ik was ook al geen ochtendmens! hahaha

Thuisgekomen, bleek dat Danique wel heel hard was gegroeid en het hier ook best al fris (lees; koud) geworden was, dus ik ben mn boekje heerlijk te buiten gegaan met allemaal leuke nieuwe kleertjes, waaronder een winterjas, voor Danique!

Ook thuis en sinds 2 daagjes weer op het KDV wandelt ze lekker door, het gaat steeds beter, en ze heeft er veel plezier in, kijk hier...



Het gewone leven is weer begonnen, dat betekent dat ik me nu ga douchen en aankleden, anders ben ik te laat op mn werk!
Tot later...X

Geen opmerkingen: