Lilypie Breastfeeding tickers

dinsdag 14 september 2010

Dolfijnen!!

Al een poos terug vanuit Nederland ' geboekt', en natuurlijk ook echt iets om naar uit te kijken, vanochtend om 8u moesten we bij de Dolphin Academy zijn want we gingen zwemmen met de dolfijnen!! Niet echt zwemmen, want dat kon niet met Danique, maar wel kennismaken, knuffelen, aaien, kusjes geven...erg leuk!! Danique vond het in het begin wel wat eng, maar heeft toch ook echt heel lief geaait, een bangig kusje gekregen en op het laatst zelf een lief kusje gegeven!



Wij hadden geluk, want het was niet zo druk waardoor wij onze 'eigen' dolfijn, DeeDee. Een vrouwtjes dolfijn van 15 jaar oud.





Na al die indrukken en het zwemmen was Danique wel moe geworden en na aangekleed te hebben viel ze meteen in slaap in haar wagentje.


Hierna mochten we ook het park nog door en konden we nog kijken naar verschillende shows. Wij zijn gaan kijken bij de dolfijnen show, gaaf om te zien vooral omdat het lekker buiten in hun eigen leefomgeving gebeurd en niet zoals in Nederland in een theater. En dat zie je ook wel af aan de mooie foto's!






Er was ook een bak waar je zeesterren, hele grote schelpdieren, zeekomkommers en zee-egels kon aaien.



En als laatste de zeeleeuwen, die aan ons voorgesteld werden.



'sMiddags zijn we lekker op ons eigen resort gebleven, kon Danique gewoon in haar bedje slapen en wij lekker relaxen, en daarna met 'n 3tjes nog lekker zwemmen! Het is zo leuk om te zien hoe Danique daar van geniet..

1 opmerking:

pina zei

ohhhhhhhhhhhhhh wat gaaf zeg die dolfijnen wat een leuke foto's dat wordt een stoer scrapalbum ik weet het zeker met die stoere ervaringen van jullie!!Super geniet maar lekker!! liefs Pina