Eindelijk is het me gelukt, een filmpje waarop Danique duidelijk een stukje loopt, nu kunnen wij de knappe kunsten van onze dochter ook aan jullie laten zien!
Ze oefent zich suf en staat ook zonder hulp op om vervolgens op haar doel af te kunnen wandelen! Ennn ook kunnen we melden dat haar 3e tandje door is! haar (als je naar haar kijkt) linker boventandje. Waar ze op heel wat poepbroeken na, eigenlijk geen last van heeft gehad (maar van die poepbroeken hadden vooral papa en mama last! hahaha)
woensdag 22 september 2010
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

1 opmerking:
echt super lief en schattig! Wat gaat ze snel hihi! Mijn allerliefste nichtje!
Dikke knuf
Mandy
Een reactie posten