Na anderhalf uur varen, Danique die regelmatig even naar de golven wilde kijken,
moesten we met zo'n 8 man overstappen in een rubberbootje om naar de kant gebracht te worden (dat was ons niet verteld, en viel met Danique erbij een beetje tegen..) de laatste paar meter moesten we lopend door het turqouis blauwe water naar de kant.
We kregen allen een heerlijk ontbijtje met lekkere belegde broodjes en een sapje. En konden lekker vertoeven op de strandstoelen, op het strandje
Tobias is nog een rondje gaan lopen over hte eiland, naar de vuurtoren en de scheepswrakken
'smiddags was er een bbq voor de gasten van onze boot, met verschillende soorten vlees, salades, sausjes en drinken kon je de hele dag zelf pakken.
Tobias is met een groep gaan snorkelen en heeft ook onderwater foto's gemaakt, maar deze moeten we in NL eerst laten ontwikkelen voordat ik die kan laten zien. Hij heeft vissen en schildpadden gezien.
Op de terugweg moesten we ook weer met het rubberbootje terug naar de grote boot, het stukje varen zelf is niet het ergste, maar de overstap van het kleine bootje naar de grote boot, vond ik tocvh ook weer niet zo fijn met Danique...maar ja op een onbewoond eiland blijven zitten is ook geen optie:P haha
Er zwommen schildpadden rondom de boot en toen we eenmaal onderweg waren richting Curacao zwommen er dolfijnen met de boot mee! Echt heel gaaf om te zien!
En als laatste nog een mooie foto van een beginnend ondergaande zon vanaf de boot.
Ondanks dat we de hele dag wat sluier bewolking gehad hebben was ik toch flink verbrand en ben ik 'thuis' na het douchen lekker gelijk mn bedje in gekropen.
Ook gister heb ik veel geslapen omdat de plekken nog niet geheel weg getrokken waren. Daarnaast was het ook voor Danique wel even nodig om goed haar 2 slaapjes in haar bedje te kunnen doen met oog op de terug reis die woensdag (morgen) gaat beginnen. Aangezien ze op de heenweg maar erg weinig heeft geslapen in het vliegtuig, willen we toch wel een beetje met een uitgerust kind aan de lange reis beginnen.
Vandag zijn mijn verbrande plekken zo goed als weg, maar valt het weer een beetje tegen. We hebben al heel wat buien met onweer gehad, maar heel erg is dat niet want we wilden toch al rustig aan beginnen met inpakken. Zodoende gaan we dat vanmiddag maar een beetje doen!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten