Lilypie Breastfeeding tickers

vrijdag 31 juli 2009

2 canvassen

Ondanks dat ik alweer mijn spulletjes ingepakt had, heb ik toch weer gescrapt! En dan zeg ik met recht ingepakt 'HAD' want een deel heb ik er weer uitgehaald..
Lekker zitten knutselen vandaag dus! Ik heb met lief papier in de keuren lime groen en roze gewerkt, dat vond ik mooi bij de rustige tot nu toe laatste foto's van mijn buikie passen.. Ik heb de canvassen afgewerkt met veel bloemen, hotfixsteentjes, lintjes, kantjes en zwarte say it in crystals. Ik wil ze ergens in het nieuwe huis op gaan hangen, maar waar..dat weet ik nog niet!








Aansataande maandag krijgen we de sleutel van ons nieuwe huisje! Heb er echt heel veel zin in..ondanks dat ik zelf niet veel zal kunnen doen, kijk ik er toch naar uit! Een hele nieuwe start zo meteen met zijn 3tjes..alles weer een nieuw en eigen plaatsje..van mij mag het al zo ver zijn!!

Gister hadden we nog de controle in Bronovo, ze hebben besloten niet in te grijpen of iets dergelijks..ik baalde hier wel een beetje van want ondanks dat alle metingen constant goed zijn, voelt dat toch niet helemaal zo..Daarnaast voel ik me zelf constant niet lekker, maar daar wordt jammer genoeg eigenlijk niet naar gekeken. Alleen de conditie van de baby wordt gecontroleerd..
Ze willen nu kijken of ze me in het thuisproject kunnen indelen, dat betekent dat er elke dag iemand bij je thuis komt voor een CTG, maar dat zit voorlopig nog vol. Tot die tijd moet ik nu dan maar om de dag naar Bronovo toe komen.
En verder...de tijd uitzitten!

2 opmerkingen:

Angela zei

super mooie canvassen meid! En zo snel gemaakt ook! Zal vast erg mooi staan in jullie nieuwe huisje! Lekker he even je zinnen verzetten en lekker scrappen? Ik merk dat dat nu mijn rustpuntje van de dag is, even op het papier storten ;-)
Nog maar heel even wachten en dan mag je lekker een beetje rommelen in je nieuwe huisje! Spannend hoor, alvast veel succes gewenst!!
Dikke knuffel van mij!

Anoniem zei

prachtige canvassen!! succes met je huisje inpakken en verhuizen....wel druk zo allemaal nog he!