Lilypie Breastfeeding tickers

zaterdag 23 januari 2010

5 maanden..

We zijn alweer een maand verder, Danique is alweer 5 maanden! Al die 'vermaanddagen' zijn altijd weer leuk, weer een maandje ouder en wat een hoop bijgeleerd! Ze kan zich nu steeds makkelijker van rug naar haar buik draaien en weer terug, speelt ook gerust een poosje op haar buik gesteund op haar handjes, maakt allerlei verschillende geluidjes; gilt/kraait het uit van plezier, schaterlacht van plezier en zingt de oren van je hoofd. Danique eet fruit en smult er van, maar soms ook al wat groente (dat nog niet zo in goede aarde valt), een koekje, pap of een toetje..maar buiten de leuke dingen zijn ze ook confronterend..Het is alweer 5 maanden geleden dat ze geboren werd, 5 maanden geleden dat dat kleine mini mensje voor het eerst op mijn buik lag. En wat is ze hard gegroeit (en dan is Danique nog geen eens een heel grote baby), ze zit ondertussen in maatje 62 (oke 56 past ook nog) en is alweer ruim 6 kilo..

Maar bovenal ben ik verschrikkelijk trots op ons lieve mooie kleine meisje!

Op de 'vermaanddagen' maak ik altijd wat foto's zo ook vandaag weer





En deze wilde ik ook nog even showen omdat ik m zo grappig vind ;) hahaha wat een gezicht!


Tot nu toe maak ik de meeste foto's zelf, maar voor ons partnerschap hebben we een shoot van mijn oma gekregen. 5 februari gaan we dus naar een fotograaf voor foto's van ons drietjes! :)

1 opmerking:

Angela zei

jaaaaaa en dan al weer een maandje ouder, leuk hoor! wat gaat het hard zeg ik je net nog! Leuk shirtje heeft ze aan, lekker vrolijk! Ben benieuwd hoe het er nu uitziet als we pixie en danique naast elkaar leggen ;-)
Dikke knuf en kus van ons!!!
Veel plezier 5 feb!!!
xxx