'smiddags zijn we gaan shoppen met mijn opa en oma. Van (overgroot)oma zou Danique nog een kinderstoel krijgen als kraamcadeau. Maar we hadden afgesproken deze te gaan kopen tegen de tijd dat ze er aan toe zou zijn. Dat begint nu een beetje te komen, dus gingen we gister op zoek. En we hebben er een gevonden, een mooie koloniaal houten stoel, met stoelverkleiner voorlopig nog wel haha.
Vandaag heb ik de stoel in elkaar gezet, handige mama ;) hihi waarna Danique er al even in gezeten heeft!
Ze vond het vooral leuk om rond te kijken en volgde Luna waar ze ging! Ook is spelen in zo'n mooie stoel natuurlijk erg leuk.
Mama had ook nog een stapeltje kleding bij elkaar gezocht, want elke keer kopen we wat in een groter maatje zodat als ze er aan toe is er voldoende kleertjes zijn. Onverwachts kregen we de hele stapel van (overgroot)opa! Dus Danique is weer heeel erg verwend met 2 broeken, een rokje, een vestje, een tshirt met lange mouwen, een romper en een zwembroek! Zo kan ze voorlopig weer even vooruit ;)
Als afsluiter zijn opa en oma nog blijven eten, echt leuk weer eens een heel dagje met mijn opa en oma want dat was alweer even geleden! De schatten <3

1 opmerking:
mooie stoel hoor! en lekker verwend weer, het zijn leuke kleertjes! Wijsneus zeg in die stoel! hahaha
xxx
ps Danique je krijgt een knuf terug van pixie ;-)
Een reactie posten