Ik heb ein-de-lijk mijn kraamalbum voor en over Danique af! Het is echt een onwijs dik album geworden en ik vind hem helemaal mooi en leuk geworden...
Mijn volgende project wordt waarschijnlijk een albumpje over deze winter, de sneeuw, het ijs en natuurlijk Danique haar eerste winter! Maar ook wil ik graag nog een album maken over onze vakantie van November.

1 opmerking:
je boek is prachtig meid, ik ga er niet te lang naar kijken hoor, ik heb dat papier ook nog liggen en wil niet hetzelfde maken ;-)
Ben benieuwd naar je volgende grote werkstuk!
Een reactie posten