Lilypie Breastfeeding tickers

woensdag 13 januari 2010

kraamalbum

Heel wat foto's in dit bericht, en eigenlijk had ik er nog 4...maar daarmee lukt het nog niet, want deze staan nog steeds gekanteld!

Ik heb ein-de-lijk mijn kraamalbum voor en over Danique af! Het is echt een onwijs dik album geworden en ik vind hem helemaal mooi en leuk geworden...








Mijn volgende project wordt waarschijnlijk een albumpje over deze winter, de sneeuw, het ijs en natuurlijk Danique haar eerste winter! Maar ook wil ik graag nog een album maken over onze vakantie van November.

1 opmerking:

Angela zei

je boek is prachtig meid, ik ga er niet te lang naar kijken hoor, ik heb dat papier ook nog liggen en wil niet hetzelfde maken ;-)
Ben benieuwd naar je volgende grote werkstuk!