Lilypie Breastfeeding tickers

dinsdag 5 januari 2010

Familiedag

Afgelopen zondag hadden we een familiedag. Aangezien de familie van mijn vaderskant een beetje 'uitelkaar' gevallen was hadden mijn oom en tante deze dag georganiseerd. Op mijn zusje Mandy na, was iedereen er. Het was erg leuk om iedereen weer te zien, het was voor mij al een jaar of 6-7 dat ik sommige voor het laatst gezien had. Er was een heerlijke brunch en er zijn natuurlijk ook weer foto's gemaakt.

Marloes (mijn nichtje), Dion (mijn broertje) en Danique


Trotse tante Jamie (mijn zusje)


Alle neefjes en nichtjes (zonder aanhang)


De nieuwe generatie; Danique, Quinten, Kaley en Kimberley


Danique met haar opa (mijn vader)


Danique mocht de pet van mijn neefje Arnout wel even lenen..hihi



Hans en Gonda, nogmaals hartstikke bedankt voor de leuke dag!!

1 opmerking:

Angela zei

dat ziet er heel gezellig uit zo met iedereen bij elkaar!!
Die pet past danique geweldig ;-)