Afgelopen zondag hadden we een familiedag. Aangezien de familie van mijn vaderskant een beetje 'uitelkaar' gevallen was hadden mijn oom en tante deze dag georganiseerd. Op mijn zusje Mandy na, was iedereen er. Het was erg leuk om iedereen weer te zien, het was voor mij al een jaar of 6-7 dat ik sommige voor het laatst gezien had. Er was een heerlijke brunch en er zijn natuurlijk ook weer foto's gemaakt.
Marloes (mijn nichtje), Dion (mijn broertje) en Danique

Trotse tante Jamie (mijn zusje)

Alle neefjes en nichtjes (zonder aanhang)

De nieuwe generatie; Danique, Quinten, Kaley en Kimberley

Danique met haar opa (mijn vader)

Danique mocht de pet van mijn neefje Arnout wel even lenen..hihi


Hans en Gonda, nogmaals hartstikke bedankt voor de leuke dag!!
1 opmerking:
dat ziet er heel gezellig uit zo met iedereen bij elkaar!!
Die pet past danique geweldig ;-)
Een reactie posten