Vooral het 'zelf doen' en 'zelf eten' maakt het zo leuk! Ze heeft er wel een poosje over gedaan om de halve liga helemaal op te eten, maar hij was heerlijk als we dat zo zien!
Aan het einde zat niet alleen haar gezicht helemaal onder, maar ook haar kleertjes en het kleed waar ze op lag waren een en al liga! En zoals ik al zei; we hadden de tijd, dus lekker schoongemaakt en omgekleed en vervolgens alle spullen in de wasmachine.. Als we die toch niet hadden ;)

2 opmerkingen:
Super die meid van jou!wat groeit ze snel hee!!
geniet er maar lekker van het gaat echt heel snel!
liefs Pina
yum yum lekker kanen! Lekker zooitje dan ook he? Helemaal onder plakkoekjes! lol!!!
Een reactie posten