Lilypie Breastfeeding tickers

woensdag 13 januari 2010

winterse dag

Mja nu het 'gewone' leven weer begonnen is na mijn vakantie en een week ziek zijn, is het bloggen er een beetje bij in geschoten..

Afgelopen zondag ben ik samen met Danique naar mijn opa en oma gegaan. Zij wonen aan het water en er werd volop geschaatst, ik heb dus onderweg even een paar mooie plaatjes van het oude centrum van Leidschendam in de sneeuw geschoten!



Bij mijn opa en oma was het zoals gewoonlijk weer erg gezellig! Danique heeft lekker gespeeld en geknuffeld met opa en oma. Bij oma op schoot had ze zomaar ineens haar bril te pakken die toch wel erg mooi (en lekker) was om te ontdekken! hahaha



Ik ga Danique nu even voeden, want dat doe ik nog steeds zelf! Volledige borstvoeding met als extra'tje een beetje fruit...ik zal zo de rest er op zetten!

1 opmerking:

Angela zei

staat haar enig die bril ;-)
xxx