Ondanks dat het alweer bijna een week geleden is dat Haïti geteisterd werd door de aarbeving wil ik jullie toch ook om hulp vragen.
Mijn neefje komt uit Haïti, maar omdat hij zelf nog heel jong is beseft hij de gevolgen en alles er om heen nog niet zo goed. Zijn moeder echter wel en dat dan ook haar uiterste best om hier in Nederland het een en ander voor elkaar te krijgen voor Haïti..het gezegde "ook kleine beetjes helpen" komt hier goed van pas en ik wil jullie dan ook vragen om hier ook eens te kijken http://www.projecthulp.nl/
Via de commerciele wegen komt vaak niet al het gedoneerde geld bij de slachtoffers terecht (kijk bijvoorbeeld naar de Tsunami) maar via dit fonds wel!
alle giften gaan voor de volle 100% naar Haïti!!!!! Projecthulp Haïti heeft praktisch geen kosten, (in 2009 200 euro)
Stort je bijdrage op bankrekening 42.91.01.082 ten name van Projecthulp Haiti Veendam onder vermelding van aardbeving en Projecthulp zorgt ervoor dat het volledige bedrag naar Haïti gaat
Helpen jullie ook??
maandag 18 januari 2010
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten