Lilypie Breastfeeding tickers

woensdag 6 januari 2010

shootje

Vandaag was het wel weer eens tijd om Danique mooi op de foto te zetten, want tsja als je het leuk vind om foto's te maken en je hebt een kindje waar je trots op bent
wat is er dan leuker om te oefenen met je kindje :D haha






Vandaag moesten we terug komen op het consultatie bureau omdat ze vonden dat Danique niet had genoeg groeide. Nou zorgen om niks want ze doet het prima volgens de normale 'borstvoedingsgroei' en weegt nu 6160 gram.

1 opmerking:

Angela zei

gelukkig dat het goed gaat met danique! leuke foto's weer!!! En tuurlijk ben je trots op je meisje, lekker blijven doorfotograferen hoor!!!
liefs en xxx