Ik had nog een paar foto's, maar het lukt me niet om ze er 'goed' op te zetten, ze staan steeds op z'n kant, hoe vaak ik het ook probeer! Straks nog maar eens proberen..
donderdag 7 januari 2010
kraamalbum update
Het is alweer even geleden, maar ik ben weer verder gegaan aan het kraamalbum voor Danique! Mega dik wordt hij ondertussen en ik ben benieuwd of ik de ringband nog dichtkrijg aan het eind...maar ik ben er wel tevreden mee! Ondertussen ben ik begonnen aan dag 5, dus al een heel eindje op weg :)



Ik had nog een paar foto's, maar het lukt me niet om ze er 'goed' op te zetten, ze staan steeds op z'n kant, hoe vaak ik het ook probeer! Straks nog maar eens proberen..
Ik had nog een paar foto's, maar het lukt me niet om ze er 'goed' op te zetten, ze staan steeds op z'n kant, hoe vaak ik het ook probeer! Straks nog maar eens proberen..
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

2 opmerkingen:
wow ze zien er super uit, het wordt een mooi boekwerk zo, een om met plezier nog veel in te bladeren!
xxx
Je album word erg mooi, dat is leuk om later in terug te kijken.
De foto's van Danique zijn ook prachtig, wat een geweldig leuk meisje word ze!!!
Groetjes Jacqueline
Een reactie posten