Het begon natuurlijk met tekenen op het gemeentehuis:
Eerst was het mijn beurt om te tekenen
En daarna die van Tobias
Nadat wij getekent hadden waren onze getuigen aan de beurt, Tobias had zijn beste vriend Bart als getuige:
En ik had mijn oma en een van mijn beste vriendinnetjes, Anne
Van Anne kregen we als geintje allebei een snoep-ring met een lichtje erin..Toob en blauwe en ik een roze
Nadat we klaar waren op het gemeente huis zijn we in een tentje daar vlak bij koffie/thee gaan drinken met een taart en ook hebben we daar met onze naasten gelunched.
We hebben er een gezellige dag van gemaakt en het was precies goed zo. Niet te veel gedoe er om heen maar wel gezellig en met een klein groepje.

3 opmerkingen:
Wat gezellig zag dat eruit !Marije!
Heel veel geluk samen!
Das is wel een leuk idee!
Wat ziet jullie dochterje er schattig uit!!!
liefs Pina
hoi meis,
fijn dat het zo gezellig was en natuurlijk nogmaals gefeliciteerd!!!
xxxxxxxxxx
ontzettend gefeliciteerd!
Een reactie posten