Lilypie Breastfeeding tickers

woensdag 13 januari 2010

geregistreerd partnerschap

Gister hebben Tobias en ik na bijna 4 jaar samen zijn een geregistreerd partnerschap afgesloten. Het is vooral voor de 'administratie' om alles voor het huis en Danique goed geregeld te hebben mocht er iets met een van ons gebeuren. Maar buiten dat het zakelijk is, is het natuurlijk ook wel een beetje speciaal en hebben we er toch een klein feestje van gemaakt.

Het begon natuurlijk met tekenen op het gemeentehuis:

Eerst was het mijn beurt om te tekenen


En daarna die van Tobias


Nadat wij getekent hadden waren onze getuigen aan de beurt, Tobias had zijn beste vriend Bart als getuige:


En ik had mijn oma en een van mijn beste vriendinnetjes, Anne



Van Anne kregen we als geintje allebei een snoep-ring met een lichtje erin..Toob en blauwe en ik een roze


Nadat we klaar waren op het gemeente huis zijn we in een tentje daar vlak bij koffie/thee gaan drinken met een taart en ook hebben we daar met onze naasten gelunched.



We hebben er een gezellige dag van gemaakt en het was precies goed zo. Niet te veel gedoe er om heen maar wel gezellig en met een klein groepje.

3 opmerkingen:

pina zei

Wat gezellig zag dat eruit !Marije!
Heel veel geluk samen!
Das is wel een leuk idee!
Wat ziet jullie dochterje er schattig uit!!!

liefs Pina

Angela zei

hoi meis,
fijn dat het zo gezellig was en natuurlijk nogmaals gefeliciteerd!!!
xxxxxxxxxx

NicoleJ zei

ontzettend gefeliciteerd!