Voor het eerst had ik dit keer haar zwemband meegenomen, super was het! Ze kon lekker hangen en hield alles in de gaten :)
Na anderhalf uur zwemmen was Danique zo moe, dat ze in slaap viel tijdens het drinken en zo al in slaap was voordat we de kleedkamers uit liepen! haha

1 opmerking:
Gos wat een verrassing NOT maar wij hebben precies dezelfde zwemband ;-) die gaan we dan eindelijk deze zondag uitproberen als alles goed is!!! yeah eindelijk weer!
Leuke foto's!
xxx
Een reactie posten