Lilypie Breastfeeding tickers

zaterdag 16 januari 2010

Zwemmen

Gister ben ik samen met Danique en mijn nichtje en vriendinnetje Marloes wezen zwemmen. Het was super gezellig en Danique genoot volop van het zwemmen.


Voor het eerst had ik dit keer haar zwemband meegenomen, super was het! Ze kon lekker hangen en hield alles in de gaten :)


Na anderhalf uur zwemmen was Danique zo moe, dat ze in slaap viel tijdens het drinken en zo al in slaap was voordat we de kleedkamers uit liepen! haha

1 opmerking:

Angela zei

Gos wat een verrassing NOT maar wij hebben precies dezelfde zwemband ;-) die gaan we dan eindelijk deze zondag uitproberen als alles goed is!!! yeah eindelijk weer!
Leuke foto's!
xxx