Lilypie Breastfeeding tickers

vrijdag 14 november 2008

Adore

Vanmiddag heb ik een LOtje gemaakt, of nou ja gelift (van Hilde Janboers) Ik vond het wel leuk om eens een ronde LO te maken, weer eens iets anders! De foto is van mij konijn en cavia's. Nu ga ik al mijn spullen weer terug inpakken, voor morgen want dan ga ik samen met mijn moeder naar de SAG!! Scra-a-ganza) Lekker workshoppen, make-and-takes, winkelen en bijkletsen, het beloofd een super dag te worden en ik heb er zin in!! Na morgen natuurlijk meer over de SAG..

7 opmerkingen:

Bieke zei

Mooi lo, die ronde vind ik ook wel leuk. Zal ik ook nog eens moeten doen.

Anoniem zei

Super gaaf Marije.
Ik was zojuist nog op je blog geweest en toen stond die er nog niet wahahaha.
Maare hij is weer geslaagd hihihi.
Maar waar berg je die in op vraag ik me af, of laat je het in de kamer staan? (je kan wel lezen dat ik nog niet rond heb gescrapt wahahaha).

Groetjes Jacqueline

Anoniem zei

Je site is leuk opgeleukt zeg! Vooral de foto van Luna in de header is geweldig!

Je lootje mag er ook weer zijn, maar ik ben nog wel nieuwsgierig naar je grote dierentuin project!

Liefs ik

Janine zei

wat een lieffie!!!!

Hilde zei

Hij is prachtig Marije!
Echt leuk om het een keer rond te doen.....

Anoniem zei

mooi lootje geworden Marije.

Joyce zei

wat een mooi, lief lootje!
Is weer eens wat anders zo'n rond lootje, leuk ook met die bloemen

Groetjes Joyce