vrijdag 14 november 2008
Adore
Vanmiddag heb ik een LOtje gemaakt, of nou ja gelift (van Hilde Janboers) Ik vond het wel leuk om eens een ronde LO te maken, weer eens iets anders! De foto is van mij konijn en cavia's. Nu ga ik al mijn spullen weer terug inpakken, voor morgen want dan ga ik samen met mijn moeder naar de SAG!! Scra-a-ganza) Lekker workshoppen, make-and-takes, winkelen en bijkletsen, het beloofd een super dag te worden en ik heb er zin in!! Na morgen natuurlijk meer over de SAG..

Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

7 opmerkingen:
Mooi lo, die ronde vind ik ook wel leuk. Zal ik ook nog eens moeten doen.
Super gaaf Marije.
Ik was zojuist nog op je blog geweest en toen stond die er nog niet wahahaha.
Maare hij is weer geslaagd hihihi.
Maar waar berg je die in op vraag ik me af, of laat je het in de kamer staan? (je kan wel lezen dat ik nog niet rond heb gescrapt wahahaha).
Groetjes Jacqueline
Je site is leuk opgeleukt zeg! Vooral de foto van Luna in de header is geweldig!
Je lootje mag er ook weer zijn, maar ik ben nog wel nieuwsgierig naar je grote dierentuin project!
Liefs ik
wat een lieffie!!!!
Hij is prachtig Marije!
Echt leuk om het een keer rond te doen.....
mooi lootje geworden Marije.
wat een mooi, lief lootje!
Is weer eens wat anders zo'n rond lootje, leuk ook met die bloemen
Groetjes Joyce
Een reactie posten