Lilypie Breastfeeding tickers

vrijdag 21 november 2008

Award

Echt een enorme eer, ik heb een award mogen ontvangen van Jacqueline, echt
zooo lief, ik ben er dan ook echt heel blij mee. Dank je wel meis!!



Ik mag deze award ook weer doorgeven, de regels hiervoor zijn:
1. de winner may put the logo on their blog 2. put a link to the person who sent you the award 3. nominate 5 blogs for the award.

Degene die ik nomineer zijn: Sam, Lilian en Marjolein
Ik vind hun blog er altijd heel mooi uitzien en ook erg up to date als ze wat gemaakt hebben! Ik hoop dat jullie net zo blij zijn met deze award!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Marije, jij ook gefeliciteerd met deze eer hé!! Ik vind het net zo super als jij....en lief :D

Anoniem zei

Graag gedaan en ik heb je al gezegt dat je hem ook echt verdient, het is altijd heerlijk om hier je mooie werk te bekijken en idd zoals je zelf zegt ook altijd up to date!!!

Groetjes Jacq.

sam zei

oh, super dankjewel!!! ga m gelijk op m'n blog zetten! x sam

ScrapEnjoy zei

Marije, bedankt voor mijn Award, vind het erg lief van je.
Maar ja, jij verdient het zeker ook, want je creatie's zijn altijd schitterend.

vr.gr. Lilian