Lilypie Breastfeeding tickers

zondag 30 november 2008

Ik hou van...

Voor de november wedstrijd op het Scraptastisch forum (ja ik weet het nog net op het nippertje) heb ik deze LO gemaakt. De opdracht was; Ik hou van... En dat mocht je dan zelf invullen. Ik heb eens iets anders gedaan als anders en dat is dus deze LO geworden! De kleuren van de foto zijn niet helemaal optimaal, dat komt omdat het al donker is buiten en dan worden de foto's jammer genoeg nooit zo mooi



3 opmerkingen:

Janine zei

wat een heerlijke LO :D!!

Ik hou ook van chocolade ;)!

Anoniem zei

Ziet er weer super uit meid.
Leuk dat bolletjes lint...super gave kleuren heb je gebruikt op je LO....jaaa het is weer een toppertje!

Groetjes Jacqueline

ScrapEnjoy zei

Het is weer een pracht lootje, lekker he chocolade?.

vr.gr. Lilian