Ik ben Gijs , ik ben een meisjes konijn van 8 weken oud en woon sinds kort bij Marije en Tobias in huis. Ik zit in het hok bij Puck en Roos de cavia's, dit vind ik erg gezellig! Ik ben een heel nieuwsgierig konijntje en snuffel het liefst overal rond. Ook heb ik een heel leuk wiebelstaartje, en als ik rondloop op de parketvloer dan doe ik net of ik zwem, want mijn voetjes glijden dan nogal weg! Ik zal jullie vast snel wel weer een keertje zien als ik op een scrapsel voorbij kom.
Het eerste LOtje van mij is al gemaakt en kun je hieronder zien;
Knuffel, Gijs

4 opmerkingen:
erg leuke Lo, en wat een schattig konijntje! groetjes sam
ahhh Gijsje wat ben je een snoesje!!! Heel veel plezier en geluk bij Marije!!
Wat een poeppie weer, het wordt wel erg gezellig bij jou, trouwens wat een leuke naam Gijs, veel plezier en liefde met elkaar.
vr.gr. Lilian
Ach gos...dat konijn is een scheet maar in die LO vind ik 'm nog schattiger zeg! Wat een droppie...
Een reactie posten