Lilypie Breastfeeding tickers

zondag 16 november 2008

Scrap A Ganza

Jaaa gistere was het dan zo ver, de SAG!! Samen met mijn moeder ben ik geweest en het was echt geweldig, hier onder even een 'lang'verslagje haha!
Nou gistere naar de SAG, om half 9 stond mijn moeder hier voor de deur en zijn we samen naar Haarlem gereden.
Het was allemaal goed geregeld (op de make and takes na) en erg verzorgd, we werden ontvangen met koffie/thee/fris en heerlijke muffins of koekjes, dit kon je de hele dag door pakken wanneer je wilde!
Alles spulletjes (bonnetjes voor de workshops/make and takes/lunch) kregen we bij het aanmelden in een envelop,
net als de goodiebag waar wat papier, een keepsakes, een soort portemonnee van mm en een diecut vel inzat.
Rustig wat gedronken dus en toen op naar de eerste workshop, dit was de workshop 'cookie countdown' en hier zijn
we begonnen (ik moet hem nog afmaken) met het maken van een adventkalender! Echt onwijs gaaf en het leuke was ook wel dat het niet perse scrap was. Mijn moeder had namelijk nog nooit eerder gescrapt dus die was wel heel gaaf voor haar om even in te komen!
Voor de 2e workshop konden we in dezelde zaal blijven zitten, de workshop 'Bottles up' van Prima marketing door Michelle van Etten. Persoonlijk vonden we dit de minst leuke workshop, alhoewel ik wel heel leuk met alcohol inkt heb leren werken. We hebben een vel clear paintables helemaal bewerkt en gescrapt. Deze heb ik zo goed als af en ga ik zodadelijk afmaken en plaatsen!
Zo toen was het lunch tijd, echt super uitgebreid en verzorgd, er was van alles van soep en salade, broodjes, patat, een vis tafel, fruit, nog meer warme dingen als bami bv echt heel goed. Heerlijk gelunched en nog snel even naar de wc, want het was alweer tijd voor de volgende en laatse workshop!
Dit was er een van Rusty Pickle! Erg leuk, alhoewel het niet echt mijn ding was het was vrij 'free style' juist daarom wel een hele leuke uitdaging en ik vond het ook helemaal leuk dat mn moeder al allerlei ideeen had met dit boekje
We hebben hier een mini album gemaakt van 15x30 cm met zwart/wit papier, wat je dan zelf nog kunt kleuren eventueel!

Ik druk aan de stempel:


Onze tafel tijdens de eerste workshop, we waren maar samen, maar hadden 4 plekken in beslag! hahaha


Even een foto van samen:


Mijn moeder hard aan het werk:


Zo de workshop zaten er op, we weer naar beneden naar de drankjes zaal, lekker een kopje thee gehaald en hierna in de rij gaan staan voor de make an takes. Dit was het enige wat jammer genoeg iet heel best was geregeld, je moest best lang wachten tot je aan de beurt was en als je dan bezig was stond de volgende je al weg te kijken!
De eerste make and take daar hebben we een clipboard versierd en kregen we uitlegen over de slice die we ook gebruikt hebben! Bij de 2e make and take zijn we begonnen (die van ons zijn nog niet helemaal af) met het maken van een soort hanger! Helemaal mijn ding, en die zal ik dan ook proberen vandaag nog af te maken, wat denk ik wel gaat lukken! (Hieronder mijn clipboard)



Nog lekker even een glaasje fris gedronken en toen nog even geshopt! Ik heb van mn moeder een vel kerststempels gekregen en een houten kerstboom om te versieren! Echt heel lief
Zelf heb ik nog wat papier gekocht waarmee ik mn dierentuinboek wil gaan maken, bloemen, lint, foamtape (dat was zo goed al op nml) stickles een setje thickers en 3 rolletjes kerstlint! Ook hebben we van andere mensen nog super leuke dingen gezien (van andere workshops) en ideeen (ik dan vooral) opgedaan!! dus weer heel veel te doen en uit te werken, hahaha We hebben nog 2 extra workshops + beschrijving gekocht dus die gaan we binnenkort ook nog een keertje samen maken! Het was echt een geweldige dag, ik kan niet anders zeggen!!!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk verslag meid, en de foto's zijn ook hartstikke leuk.....weer leuk voor een nieuw minialbum wahahaha.
Wat lijk jij op je moeder zeg!

Nou ben erg benieuwd naar je gemaakte werkjes!!

Groetjes Jacqueline

Hilde zei

Zo te zien hebben jullie een leke dag gehad samen!!

Anoniem zei

wat lijk jij op je moeder! En idd zo te zien een hele fijne dag!

ScrapEnjoy zei

Zo Marije, jullie hebben samen (je Moeder) lekker genoten.
Het ziet er erg goed uit en je verslag was zeer duidelijk.

vr.gr. Lilian