Hoi, Ik ben Marije. Ik ben 24 en woon in Voorburg. Ik woon samen met Tobias, en 23 augustus 2009 is onze dochter Danique geboren. Samen hebben we een kat, een cavia en een konijntje.
Afgelopen weekend heb ik nog deze 2 LOtjes gemaakt, ik had alleen nog niet eerder de tijd om ze bij goed daglicht op de foto te zetten. Ze horen weer in het zelfde rijtje thuis als de LOtjes die ik de laatste tijd heb gemaakt, het wordt een mooi album vind ik zelf zo bij elkaar.
4 opmerkingen:
Anoniem
zei
Wowwwww ook deze zijn weer prachtig meis...... Beide even mooi, vind de 2e foto zo mooi van kleur bij het papier passen.....echt super!!!
4 opmerkingen:
Wowwwww ook deze zijn weer prachtig meis......
Beide even mooi, vind de 2e foto zo mooi van kleur bij het papier passen.....echt super!!!
Ik zou zeggen......ga vooral zo door wahahaha
Groetjes Jacqueline
Wat moet ik er nog van zeggen? Wordt er eigenlijk eerder een beetje stil van... zo mooi! en zo persoonlijk! ga zo door! xxx
Er mooi weer, meis!! Dat wordt zeker een superalbum!!
Hi Lieffie!
Ben je al begonnen aan je boek voor Burgers Zoo???? Ik ben benieuwd wat voor moois je daar weer van gaat maken!
Je lootjes zijn in elk geval weer prachtig. Je hebt absoluut gelijk: het wordt een prachtig boek!
Liefs Nicole
Een reactie posten