Lilypie Breastfeeding tickers

maandag 10 november 2008

crazy & look back

Afgelopen weekend heb ik nog deze 2 LOtjes gemaakt, ik had alleen nog niet eerder de tijd om ze bij goed daglicht op de foto te zetten. Ze horen weer in het zelfde rijtje thuis als de LOtjes die ik de laatste tijd heb gemaakt, het wordt een mooi album vind ik zelf zo bij elkaar.




4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wowwwww ook deze zijn weer prachtig meis......
Beide even mooi, vind de 2e foto zo mooi van kleur bij het papier passen.....echt super!!!

Ik zou zeggen......ga vooral zo door wahahaha

Groetjes Jacqueline

Anoniem zei

Wat moet ik er nog van zeggen? Wordt er eigenlijk eerder een beetje stil van... zo mooi! en zo persoonlijk! ga zo door! xxx

Janine zei

Er mooi weer, meis!! Dat wordt zeker een superalbum!!

Anoniem zei

Hi Lieffie!
Ben je al begonnen aan je boek voor Burgers Zoo???? Ik ben benieuwd wat voor moois je daar weer van gaat maken!

Je lootjes zijn in elk geval weer prachtig. Je hebt absoluut gelijk: het wordt een prachtig boek!

Liefs Nicole