Lilypie Breastfeeding tickers

zaterdag 22 november 2008

Beurs in Rijswijk

Vrij onverwachts toch nog een dagje naar de crea beurs in Rijswijk geweest samen met Nicole. Gezellig rondslenteren en een beetje kijken..Errug leuk altijd!
Ook kwamen we heel gezellig nog Cynthia en Kim tegen :)

We hebben een heeel leuke mini-workshop gedaan bij Scrapangels. Hieronder de foto's van het resultaat:




En natuurlijk hebben we ook nog wat gekocht! hihi vooral bij de kraam met hout bleven we lang staan: ik heb hier een houten boek en een uithangbord gekocht! Errug leuk, en vast binnenkort terug te zien hier op mijn blog. Dit en de rest van mijn aankopen hier onder:


6 opmerkingen:

Joyce zei

Wat leuk dat je toch bent kunnen gaan. Voor mij zijn al die beurzen helaas te ver.... Leuke spulletjes heb je gekocht. Veel plezier ermee... En uhh ik ben wel benieuwd naar dat uithangbord :-)

Groetjes Joyce

Anoniem zei

hele leuke aankopen Marije!

Anoniem zei

Super meid, ziet er allemaal erg goed uit!!!
NOu we wachten af wat voor moois je gaat maken!!!

Groetjes Jacq.

Anoniem zei

Hi.
Het was erg onverwachts maar wel supergezellig om even samen naar de beurs te gaan. Jammer dat we zo weinig leuke spulletjes konden vinden.

Wij kunnen voorlopig weer vooruit en met mijn eerste boekje en lamp schiet het al aardig op!
Dikke kus
Nicole

natacha zei

leuke aankopen,veel plezier ermee
groetjes natacha

Unknown zei

Lekker inkopen gedaan zie ik! Leuk! Ben benieuwd naar je verwerkingen ermee...