Lilypie Breastfeeding tickers

maandag 10 november 2008

Burgers Zoo

Eigenlijk vrij spontaan hebben Tobias en ik besloten om gister een dagje naar de dierentuin te gaan. We wilden eens iets anders als Blijdorp of Artis en het werd Burgers Zoo in Arnhem. Met de trein er naar toe. Wat hebben we een hoop gezien zeg, er waren ook veel babydieren (panters, apen, leeuwen, erg leuk om te zien en om op de foto te zetten natuurlijk! We hebben dan ook belachelijk veel foto's gemaakt. Hier onder een kleine selectie wat nog best lastig was!! haha

Olifant


Oerang oetan met jong


Panter (wat prachtig om te zien dat mijn kat nog zooo veel dezelfde trekjes heeft en op de zelfde manier beweegt als dit dier!)


Jonge pantertjes (3) goed zoeken, ze zitten er echt!!


Pelikanen


Beren


Slngeraapjes


Tijger


En tot slot, een van de foto's van Tobias en mij samen!


Het was een geweldige dag, en ook het weer zat gelukkig erg mee..Voor de mensen de het zich afvragen; een boek komt er zeker, ik heb zelf al een idee!! Mja het wordt wel een groot project zoals ik het wil hebben en met al die foto's!

6 opmerkingen:

Hilde zei

Wat een leuke foto's, zo te zien was het een hele leuke dag!
enne, ik heb maar 2 pantertjes gevonden.......hihihi

Bieke zei

Volgens mij was het een geweldige dag zo te lezen en aan defoto's te zien. Ben al benieuwd naar je boek ervan.

Janine zei

Wat een superfoto's....dat was vast een hele leuke dag!! :D

Hier kun je weer effe op teren, toch?

Ennu...ik ben nu al nieuwsgierig naar je album!!

Anoniem zei

Ik weet het! Wat het gaat worden en het wordt GAAF!!! maar ze is er wel ff zoet mee haha...

Meis, leuke foto's! Maak er iets moois van!

Anoniem zei

Dat word weer een prachtig album........ik weet het zeker!!!

Groetjes Jacqueline

Anoniem zei

Dat word weer een prachtig album........ik weet het zeker!!!

Groetjes Jacqueline