Ik vond het tijd voor iets anders, even een nieuwe kant op, een hele andere kant zelfs! Van knap roze en een drukke kop heb ik er nu een blog met een rustigere, en koeler uitstraling van gemaakt! Ook de kopfoto is mooi maar wel puur vind ik zelf!
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
vrijdag 14 november 2008
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

2 opmerkingen:
Heel erg mooi is je blog zo, idd wat rustiger maar dan komen al je scrapsels extra mooi over!!!
Groetjes Jacqueline
erg mooi geworden...je blog!!! :D Is gewoon een hele andere kant van je, maar wel ook Marije!!
Een reactie posten