Omdat Luna eigenlijk helemaal niet weet wat sneeuw is, zijn we met haar naar buiten gegaan..ze is helemaal geen buitenkat, en komt dan ook alleen aan een tuigje buiten. Maar goed, het was te proberen..Ze vond het niet echt leuk, liep constant heel schuw heen en weer met telkens een dikke staart! Als ik haar oppakte klom ze meteen in mijn nek! Hier onder toch nog een paar (niet hele mooie) snel geschoten foto'tjes!
Vanavond gaan Toob en ik lekker uit eten om ons jubileum te vieren!



4 opmerkingen:
super fotootjes Marije :D
leuke sneeuw foto's
groetjes natacha
Gefeliciteerd met je 2.5 jaar!
En wat schattig: Luna in de sneeuw buiten!
Oh ja..... en wat ik je nog even wilde zeggen.... zoals altijd had je gisterenavond ook weer gelijk :-(
Het wordt wit/rood geruit door middel van een lintje in plaats van verf.
Kus ik
de kat zegt: "is zo koud aan m'n pootjes...brrrr...ik ben een binnekat...geef mij maar lekker de kachel om op te soezen..."
wel heel grappige foto's zo!
en gefeliciteerd met jullie saampjes!
Een reactie posten