Lilypie Breastfeeding tickers

maandag 17 november 2008

het eerste van de SAG af..

Gister had ik lekker de hele zondag vrij zodat ik verder kon rommelen met mijn spulletjes van de Scrap a Ganza, zo gezegt zo gedaan en ja hoor, het eerste is af:

De workshop van Prima flowers; 'Bottles up!' gegeven door Michelle van Etten hieronder. We hebben een vel clear paintables helemaal ingekleurd met alcohol inkt en daarna versierd. Dit heb ik gistere afgemaakt en de foto's er in bewerkt. Ik heb hierbij foto's van mij zelf gebruikt. Het lijkt alsof er een flits is gemaakt bij de ene foto, maar dat hoort zo dat is namelijk de zon en zit in die foto!




Hieronder de 2e make and take, dit was een hanger met een ijzeren frame en vleugeltjes



Ondertussen ben ik verder gegaan met de workshop Cookie countdown, een supergave adventkalender en die kun je hier dus ook zeer binnenkort terugvinden!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Oooo wowww!!!!
VInd je LO wel zooooo mooi zeg!!!
VOnd jij dat nou de minst leuke workshop?
Ik vind het gaaf !!!
VInd het superrr jammer dat ik niet mee kon, helemaal nu ik je mooie werkjes zie!!!!
Prachtige dingen heb je gemaakt, ben heel benieuwd naar de workshop waar je nu nog mee bezig bent.

Groetjes Jacq.

Janine zei

wat is je LO prachting!!!!!!! Echt supermooi!!!

Anoniem zei

je lootje is heel mooi van kleur Marije! Past helemaal bij je...

Anoniem zei

Oh wauw wat mooi!
Als ik die paintables zie dan denk ik altijd niets voor mij, maar jij hebt hem heel mooi gemaakt!
Gaaf zeg!

Liefs Nicole