De buitenkanten van het kastje heb ik bekleed met servetten met roosjes er op, de laadjes heb ik geverfd en vernist. Om het af te maken heb ik een randje stickles gebruikt en 2 say it in chrystals van Prima, boven op 3 witte rozen die ik met glimmermist een beetje ouwelijk heb laten lijken.
zaterdag 22 november 2008
kastje
Tsja ook ik kon natuurlijk niet achter blijven met het pimpen van een kastje. Dit kastje heb ik al jaren, en nu kwam het mooi van pas om te pimpen, en omdat ik zoals denk ik de meeste scrappers altijd een chronisch ruimte tekort heb! haha
De buitenkanten van het kastje heb ik bekleed met servetten met roosjes er op, de laadjes heb ik geverfd en vernist. Om het af te maken heb ik een randje stickles gebruikt en 2 say it in chrystals van Prima, boven op 3 witte rozen die ik met glimmermist een beetje ouwelijk heb laten lijken.

.JPG)
.JPG)
.JPG)
De buitenkanten van het kastje heb ik bekleed met servetten met roosjes er op, de laadjes heb ik geverfd en vernist. Om het af te maken heb ik een randje stickles gebruikt en 2 say it in chrystals van Prima, boven op 3 witte rozen die ik met glimmermist een beetje ouwelijk heb laten lijken.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

11 opmerkingen:
een fleurig kastje! wat bewaar je erin?
leuk geworden!
Hij is heel gaaf geworden!!
supergaaf!!
Leuk hoor. Ik heb ook twee van die dingen staan en moet er nog steeds aan beginnen...
super leuke scrapsels zegf
en jouw blogje is super gr
Gaaf en vooral handig!!!
Ben ook wel benieuwd wat je erin gaat bewaren!
Groetjes Jacq.
je kastje is erg leuk geworden meid! en hij gaat nu wel gewoon goed open en dicht?! leuke kleurtjes!
xxx
hij is leuk geworden! Lekker fleurig.
Heb zelf hier ook 2 half afgemaakte kastjes staan... Probleem is een beetje dat het scrappapier niet volledig past, dat vind ik wel jammer.
Groetjes Joyce
wauw,heel mooi gedaan
groetjes natacha
leuk kastje!
Een reactie posten