Lilypie Breastfeeding tickers

zaterdag 22 november 2008

kastje

Tsja ook ik kon natuurlijk niet achter blijven met het pimpen van een kastje. Dit kastje heb ik al jaren, en nu kwam het mooi van pas om te pimpen, en omdat ik zoals denk ik de meeste scrappers altijd een chronisch ruimte tekort heb! haha

De buitenkanten van het kastje heb ik bekleed met servetten met roosjes er op, de laadjes heb ik geverfd en vernist. Om het af te maken heb ik een randje stickles gebruikt en 2 say it in chrystals van Prima, boven op 3 witte rozen die ik met glimmermist een beetje ouwelijk heb laten lijken.









11 opmerkingen:

Anoniem zei

een fleurig kastje! wat bewaar je erin?

Anoniem zei

leuk geworden!

Chimene zei

Hij is heel gaaf geworden!!

Janine zei

supergaaf!!

Karin zei

Leuk hoor. Ik heb ook twee van die dingen staan en moet er nog steeds aan beginnen...

kenneth zei

super leuke scrapsels zegf

en jouw blogje is super gr

Anoniem zei

Gaaf en vooral handig!!!

Ben ook wel benieuwd wat je erin gaat bewaren!

Groetjes Jacq.

Angela zei

je kastje is erg leuk geworden meid! en hij gaat nu wel gewoon goed open en dicht?! leuke kleurtjes!
xxx

Anoniem zei

hij is leuk geworden! Lekker fleurig.

Heb zelf hier ook 2 half afgemaakte kastjes staan... Probleem is een beetje dat het scrappapier niet volledig past, dat vind ik wel jammer.


Groetjes Joyce

natacha zei

wauw,heel mooi gedaan
groetjes natacha

Unknown zei

leuk kastje!