Lilypie Breastfeeding tickers

dinsdag 25 november 2008

boekje in boek

Op de beurs in Rijswijk afgelopen zaterdag had ik een groot houten boek gekocht wat je open kunt klappen. Dit is hem geworden, hij is nog niet helemaal af, want het boekje dat er in zit, daar zitten nog geen foto's in en er staat nog geen titel op het grote boek. Ik weet namelijk nog niet precies wat ik er mee wil! haha

Ik heb vooral veel verf gebruikt, heel donkerbruine en cremekleurig. Ook heb ik glimmermist gebruikt (walnut golg en coffeeshop), lint en kant van de markt, een say it in chrystal van prima en een grote flower ook van prima voor bovenop. De papierlijn 'Laundry line' van My minds eye. De witte bloem op het boekje is van Petaloo en heb ik bewerkt met liquid perals en een grote brad.







4 opmerkingen:

ScrapEnjoy zei

Wat een grappig idee, hou je in de gaten voor als het af is.

vr.gr. Lilian

Unknown zei

wat een apart boek is dat!
we hebben elkaar volgens mij niet gezien op het Crea Weekend.
En zo druk was het helaas niet (helaas voor de standhouders...)

Angela zei

wow wat is ie mooi geworden zeg! mooi boekje!

ScrapEnjoy zei

Marije, nu kan ik jou weer eens verrassen, kijk maar op mijn blog, je verdient hem.

lieve groet Lilian