Mja nu de leuker verhalen..Beeb groeit precies op de groeicurve en in het verlengde van de vorige echo's. Heel netjes dus allemaal. Aan de hand van de metingen konden ze schatten dat ons kindje nu 2305 gram weegt..al bijna 2,5 kilo dus!!
Ook kon de echoscopiste ons vertellen dat omdat beeb precies volgens het gemiddelde groeit ons kindje dus ongeveer tussen de 6-7 pond zal zijn bij de geboorte en zo'n 50 cm. Leuk detail was dat we konden zien op de echo dat de baby al wat haartjes heeft!
Hier onder 2 foto's. Op beide foto's zie je de vorm van het gezichtje/hoofdje vanaf de zijkant en een handje liggen.
.jpg)
.jpg)
Vanavond zijn we voor de geboortekaartjes wezen kijken..en we zijn er uit! Het kaartje is uitgezocht en ook het lettertype en de kleur zijn bepaald. Begin volgende week kunnen we de proefdruk verwachten en aan het einde van de week mogen we de enveloppen al op komen halen zodat we kunnen gaan schrijven..Ik vind het een fijn idee dat alles nu echt helemaal geregeld is!
Morgen gaat ook ons bed op klossen, want ook die hebben we vandaag even opgehaald. We gaan dus echt heel hoog slapen dan haha volgens mij is het met uit bed gaan wel makkelijk, maar met in bed gaan heb ik denk ik bijna een trapje nodig ;) We gaan het beleven..

Geen opmerkingen:
Een reactie posten