Lilypie Breastfeeding tickers

woensdag 8 juli 2009

cadeautje voor Kim

Vandaag ben ik angs geweest bij mijn vriendinnetje Kim! Grappig eigenlijk, want hoewel we al zoveel van elkaar wisten..we hadden elkaar nog nooit ontmoet..
Kim is namelijk een collega van Tobias, zij is ook zwanger maar loopt 3 weken op mij voor. Ze had me eens aangesproken op hyves en sindsdien gaan er minimaal 1x per dag (jaaa MINIMAAL) megalange hyves berchten heen en weer!

Het werd dus ook wel eens tijd om elkaar 'in het echie' te zien. Ik had voor haar een klein cadeautje gemaakt;




Het is een stalen blikje wat ik heb versierd en binnenin zitten 2 paar sokjes en een rompertje, voor de baby.
Ik blijf het lastig vinden om iets voor iemand anders te maken, maar gelukkig vond ze hem errug leuk en was het (zoals ik ook niet anders verwacht had) super gezellig!

Morgenochtend de 35 weken echo, spannend!! Ook hebben we ondertussen alweer de 40-dagengrens gepasseerd, want tot de uitgerekende datum op 16 augustus is het nog maar 39 daagjes!

Geen opmerkingen: