Lilypie Breastfeeding tickers

maandag 27 juli 2009

Fotoshoot

Naast dat ik vandaag naar de verloskundige moest, heb ik nog even met de fotocamera zitten spelen. Nu het waarschijnlijk niet heel lang meer duurt voordat we ons kindje lekker kunnen knuffelen, wilde ik graag nog wat mooie foto's maken van mij en mijn buikie.





Bij de verloskundige was alles weer goed. Gewicht op +4 vanaf begingewicht, bloeddruk 120/78, beebje lag helemaal ingedaald en vast met een mooi kloppend hartje in een goed gegroeide buik.
Verder hebben we het gehad over hoe ik aankijk tegen de beslissingen in Bronovo, wat ze eventueel zouden kunnen besluiten te doen (in het teamoverleg) en hoe ik aankijk tegen onze naderende verhuizing. Al met al een goede controle.
Ik moet wel zeggen dat ik op het moment meer heb aan de controles in Bronovo dan aan die bij de verloskundige. Maar dat is absoluut niet omdat zij hun werk niet goed doen hoor!

Nou ik heb besloten vandaag een rustdagje te houden, dusss ik ga weer verder met nikseeeen....

Geen opmerkingen: