Bij de verloskundige was alles weer goed. Gewicht op +4 vanaf begingewicht, bloeddruk 120/78, beebje lag helemaal ingedaald en vast met een mooi kloppend hartje in een goed gegroeide buik.
Verder hebben we het gehad over hoe ik aankijk tegen de beslissingen in Bronovo, wat ze eventueel zouden kunnen besluiten te doen (in het teamoverleg) en hoe ik aankijk tegen onze naderende verhuizing. Al met al een goede controle.
Ik moet wel zeggen dat ik op het moment meer heb aan de controles in Bronovo dan aan die bij de verloskundige. Maar dat is absoluut niet omdat zij hun werk niet goed doen hoor!
Nou ik heb besloten vandaag een rustdagje te houden, dusss ik ga weer verder met nikseeeen....

Geen opmerkingen:
Een reactie posten