Daarna naar de wachtkamer voor de afspraak om 11.45 uur bij de gyneacoloog. Mijn moeder zat daar al op me te wachten, want zij ging met me mee. Leuk ook juist, want dan kon zij de baby ook nog even zien met de echo!
Ik had dezelfde gyneacoloog als de vorige keer, dat vond ik wel fijn want ik vind haar wel leuk en ze is vrij uitgebreid met de echo..en dat is natuurlijk altijd leuk!
Het eerste wat ze zei was dan ook dat alles er netjes uitzag (op de CTG), en dat ik vast al wat last had van weeën. Ik begon te lachen en vertelde haar over de afgelopen 2 nachten.
We gingen naar de echokamer en toen voelde ze eerst of dat beeb al ingedaald lag. In tegenstelling tot afgelopen maandag kon ze beeb nu niet meer uit mijn bekken 'wippen'. Ons kindje is verticaal gedraaid en ligt nu ook volledig ingedaald!
Op de echo was goed te zien dat ik nog steeds veel vruchtwater heb en dat daardoor beeb ook echt alle ruimte nog heeft. De navelstreng werd gemeten, wat ook allemaal goed was. Uitgebreid hebben we de baby helemaal bekeken en heeft ze ook veel uitgelegd, erg fijn!
Ook heb ik een mooie foto van het voetje meegekregen (vanaf de onderkant gezien, de 5 rondjes erboven zijn de teentjes);

Letterlijk waren de woorden van de gyneacoloog; de baby ligt er helemaal klaar voor en jouw lichaam is ook al lekker aan het rommelen, dus het zou mij niets verbazen als het allemaal niet meer zo lang op zich zou laten wachten.
Kijk, dat is nou nog eens leuk nieuws! Nog even en we kunnen lekker van ons kindje gaan genieten!!

2 opmerkingen:
nou fijn te horen dat alles weer oke is meid! Ik help het je hopen dat je kindje wel mee werkt en niet als de mijne nóg 4 weken op zich liet wachten!
xxx
Spannend allemaal marije !
Aftellen !! :D
Hou ons op de hoogte!
Liefs Lisette
Een reactie posten