Die van Luna:
Ook van onze cavia's Puck en Roos heb ik er een gemaakt in dezelfde serie:
En dit wordt mijn volgende project;
Een deurhanger in de vorm van een vlinder! Hij ligt nu te drogen, dus zodra hij droog is kan ik er lekker aan beginnen :)
Nog even een korte baby update: Ik voel me nog steeds erg goed, maar blijf de baby weinig tot niet voelen..:( Morgen moet ik weer naar de verloskundige voor controle, ik be benieuwd wat zij ervan zegt! Ook ben ik vandaag 34 weken zwanger, dus over 3 weken mag ons kindje al komen!! Donderdag hebben we de 35 weken echo, toch nog even kijken en ik ben heel benieuwd hoe zwaar/groot beeb nu zal zijn!
huis; We hebben gister heel veel dingen geregeld..rolgordijn gekocht, vloerbedekking gekocht en afgesproken wanneer ze het komen leggen, witsel voor de plafonds gekocht, gordijnroede voor de babykamer gekocht en behang voor de woonkamer uitgezocht...Ook hebben we een lijstje gemaakt met wat we allemaal wanneer moeten/willen doen en gedaan willen hebben..heel wat voorwerk is dus al gedaan!

1 opmerking:
moooi!! Kan niet anders zeggen!
Een reactie posten