Vandaag weer op controle geweest bij de verloskundige. Allereerst begon het met de wekelijkse uitloop..:( Daar baal ik wel een beetje van hoor, het loopt elke keer minimaal een half uur uit!
Toen de controle, we hebben het eerst over dingen gehad die ik wilde vragen, hoe ik me voelde, hoe het gaat en daarbij heb ik wat tips en advies gekregen. We hebben het ook even wat uitgebreider over de bevalling gehad (wat gebeurd er precies, wanneer moet ik bellen enz) omdat Tobias er nu ook bij was en hij helaas niet altijd mee kan.
Daarna de controles. Mijn bloeddruk was weer super netjes 110/65 en paste daarmee precies in het rijtje! Mijn buik was goed gegroeid en had een lengte van 37 cm gemeten van schaambeen tot borstbeen. Beebje lag nog steeds netjes ingedaald en met het ruggetjes voor mij gezien rechts. Toen het hartje luisteren; deze was in het begin wel wat versneld, maar kwam later tot rust. Waarschijnlijk had de baby vlak daarvoor dus even lekker gezwommen ;)
Maandag heb ik nu weer een nieuwe afspraak staan.
Voor het huis schiet nu ook alles al heel op, de hypotheekofferte is klaar en vrijdag mogen we komen tekenen voor de bankgarantie. De offerte voor de nieuwe badkamer is ook binnen en afgelopen zaterdag hadden we daar al de tegels voor uitgezocht. Ook hebben we daarna nog even bij de Gamma rond gekeken voor wat andere bijnodigdheden in de badkamer (kraantje/douchekop enz) en hebben we definitief besloten welk behang er op de muur komt in de woonkamer.
Omdat de huidige eigenaar al per 31 juli uit het huis moet zijn ivm hun verhuisservice, en de bankgarantie van onze kant dan rond is..kunnen we waarschijnlijk al wat eerder de sleutel krijgen! De officiele overdracht blijft op 14 augustus staan, maar dan kunnen we wel al wat eerder aan de slag met verven en behangen! Dat zou wel even heel mooi meegenomen zijn!
Ik voel me op het moment vrij goed, blijf het wel zat zijn en van mij mag beeb komen ;) Maar verder lukt het me aardig..lekker alles op mijn eigen gemakkie en niet te veel op een dag..rustig aan doen dus..
Ik heb de adressen voor de geboortekaartjes allemaal op de enveloppen geschreven, dus ook dat is gebeurd en ook de laatste kleertjes die we nog hadden gekregen zijn gewassen en gestreken. Alles klaar dus! Wel een heerlijk gevoel is dat :) Maar wat ik nog het fijnst vind is dat ik nu echt een datum heb om naar uit te kijken voordat de babykamer ingericht kan worden! 21 augustus wordt in het nieuwe huis in de slaapkamers de vloer gelegd en moeten de muren en plafonds dus klaar zijn. Als we dan nog wat tijd over hebben dan kunnen ook alvast de gordijnen/lamp/plankjes opgehangen worden en dan gaat het weekend van 22/23 augustus alles over (in ieder geval de slaapkamers) en kan ik dus echt eindelijk de babykamer echt gaan inrichten! want dat mis ik wel een beetje..:(
Zo het was weer een heel verhaal, sowieso donderdag meer na het ziekenhuis bezoek!
Tot snel!
dinsdag 21 juli 2009
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

1 opmerking:
lekker meis dat er eindelijk schot in de zaak zit en het goed met je gaat, nog even genieten van je buik en je beeb! En als het lukt veel rusten en slapen!!! Geloof me je hebt het heel hard nodig straks!
xxx
Een reactie posten