Lilypie Breastfeeding tickers

donderdag 16 juli 2009

Gyneacoloog en CTG

Vanochtend mijn eerste wekelijkse controle met CTG en echo bij de gyn. Alles was goed en zag er netjes uit! Gyn was super aardig en liet op de echo alles heel uitgebreid zien (handjes/voetjes/beentje/knieen/elleboog/enz) en legde ook bij alles uit wat ze deed en wat je kon zien! Helemaal super dus. Ook heeft ze de baby nog opgemeten en zou ons kindje nu tussen de 2400 en 2500 gram wegen en dat was heel netjes zei ze.

Mocht ik nou denken ik voel echt te lang niks dan moest ik lekker een douche nemen en een uurtje plat gaan liggen, mocht ik dan nog niks voelen meteen bellen en anders dan zag ze me volgende week weer!

nu dinsdag weer naar de verloskundige en dan volgende week donderdag weer naar de gyneacoloog! Zo blijf ik in ieder geval bezig! haha

Ik begin het nu wel echt te merken dat alles (wat) zwaarder wordt! Hoe ik ook zit/sta/lig/oid het voelt op geen enkel mogelijke manier meer echt fijn..Gister ging ik heel even naar het winkelcentrum hier vlakbij, nog geen 5 minuutjes op de fiets. Ik had het al gehad voordat ik daar aankwam en na nog geen half uurtje daar zijn ben ik maar weer naar huis gegaan! Ik had op de terugweg ook echt het idee nooit meer thuis aan te komen! Geen energie meer, geen puf meer..Moet zeggen dat ik daar wel een beetje van baal..mja nog even doorzetten ;)

Vandaag ben ik precies 8 maanden zwanger! Nog een maandje voordat we zijn uitgerekent, dat betekent nog maar 31 dagen..Als ik dat zo zie met aftellen zie ik het nog wel een beetje zitten..maar over het algemeen ben ik het aardig zat en mag beeb zich van mij wel aandienen! De nieuwsgierigheid begint ook erg op te spelen moet ik zeggen hihi Nog 10 dagen, dan mag het ook volgens het boekje!

1 opmerking:

Angela zei

het laatste stukje is zwaar he meid? en die duurt ook lang vooral als je gaat zitten wachten of gewoon zoveel niet meer kan. Ik help je hopen dat je beebje lekker op tijd komt en het niet nog zwaarder gaat worden!
geloof me het is het wachten meer dan waard!!!
xxx