Ondertussen ben ik heerlijk (maar wel heel rustig) van mijn verlof aan het genieten! Vandaag even bij mijn oma en opa langs geweest, lekker een boterham en aalbessen uit eigen tuin gegeten. Ook heb ik meteen de kruik opgehaald die zij nog voor ons hadden liggen..
Vanavond heb ik weer pufcursus, met recht nu dan ook echt PUFcursus want vanavond ging we het geloof ik over de ademhaling hebben!
Ik heb ook nog een foto van een van de cadeautjes die Tobias voor zijn 22e verjaardag heeft gekregen (van mijn moeder en Guus), hij wilde namelijk erg graag een auto..dus die heeft hij gekregen ;) Om straks met onze beeb mee te spelen!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten