Lilypie Breastfeeding tickers

maandag 6 juli 2009

Verloskundige controle

Ik kom net bij de VK vandaan, alles was weer goed..mijn bloeddruk 110/75, baby lag nog goed en bijna helemaal ingedaald!
Gewicht ook netjes; ben nu 1 kg aangekomen vanaf begin gewicht..
Moet wel al elke week op controle komen omdat ze me goed in de gaten willen houden, vanwege het verminderd leven. Als ik een dag niks voel moet ik ook bellen, want dan wordt ik toch weer doorgestuurd voor een CTG/echo..

Ze denken dat de baby is gedraaid doordat ik ben flauwgevallen en dat ik nu minder voel door de andere ligging van beeb..er met zekerheid achterkomen waarom ik ons kindje niet/nauwlijks voel gaat toch niet meer lukken..
Maar gelukkig voor nu is alles goed! Nou as donderdag de 35 weken echo Dan weet ik ook weer hoe groot beeb nu is en ongeveer zal zijn bij de geboorte, want dat konden ze nu bij de VK nog niet schatten, pas vanaf 37 weken!

Vandaag doe ik verder weer lekker rustig aan..en dan vanavond uit eten met mijn collegaatjes! Gezellig :)

1 opmerking:

Anoniem zei

wat fijn om te weten dat ze je zo goed in de gaten houden..en alles tnt zo te zien bij controle goed is! Denk maar goed aan jezelf en de kleine!