Lilypie Breastfeeding tickers

vrijdag 3 juli 2009

LOtje van Gijs

Ik had pas één LOtje van ons konijn Gijs, toen we haar kregen ben ik al snel daarna 'gestopt' met scrappen..Vandaar dat ik een leuke foto heb geprint en aan de gang ben gegaan.
De ondergrond is gemaakt van ribbeltjes karton, verschillende papierrestjes van de lijn; laundry line van my minds eye en vooral lekker veel kantjes en bloemen!


1 opmerking:

Janine zei

leuke LO...leuk om te zien dat je weer wat scrapt...je maakt altijd van die mooie dingen!!