De ondergrond is gemaakt van ribbeltjes karton, verschillende papierrestjes van de lijn; laundry line van my minds eye en vooral lekker veel kantjes en bloemen!
vrijdag 3 juli 2009
LOtje van Gijs
Ik had pas één LOtje van ons konijn Gijs, toen we haar kregen ben ik al snel daarna 'gestopt' met scrappen..Vandaar dat ik een leuke foto heb geprint en aan de gang ben gegaan.
De ondergrond is gemaakt van ribbeltjes karton, verschillende papierrestjes van de lijn; laundry line van my minds eye en vooral lekker veel kantjes en bloemen!

.JPG)
De ondergrond is gemaakt van ribbeltjes karton, verschillende papierrestjes van de lijn; laundry line van my minds eye en vooral lekker veel kantjes en bloemen!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

1 opmerking:
leuke LO...leuk om te zien dat je weer wat scrapt...je maakt altijd van die mooie dingen!!
Een reactie posten