Lilypie Breastfeeding tickers

zaterdag 11 juli 2009

buikje

Zo onze eerst nacht 'hoog'slapen is ook verleden tijd. Naast dat we het bed op klossen hebben gezet gister hebben we na het verschonen ook maar meteen het zeiltje/ de onderlegger op het matras gelegd. Ik moet zeggen; het viel me alles mee! En dat hoog slapen vind ik eigenlijk wel lekker..een stuk makkelijker in ieder geval met uit bed komen!

Tobias heeft gister weer de nodige buikfoto's gemaakt, met ondertussen alweer 35 weken:



Ik heb vandaag het huis maar een beetje gepoetst, ik wil eigenlijk zo meteen nog stofzuigen..maar alles in een keer dat lukt me niet meer! Dus nu eerst ff uitrusten haha Ook wil ik vanmiddag de flessen en spenen even uitkoken..het kan maar gedaan zijn ;) Lekker bezig dus!

1 opmerking:

Angela zei

hoi hoi,
lekker buikje hoor! gaat vast niet lang meer duren nu! Lekker he nesteldrang, helemaal als het zo makkelijk niet meer gaat hihihi. succes meis!
xxx