Tobias heeft gister weer de nodige buikfoto's gemaakt, met ondertussen alweer 35 weken:
Ik heb vandaag het huis maar een beetje gepoetst, ik wil eigenlijk zo meteen nog stofzuigen..maar alles in een keer dat lukt me niet meer! Dus nu eerst ff uitrusten haha Ook wil ik vanmiddag de flessen en spenen even uitkoken..het kan maar gedaan zijn ;) Lekker bezig dus!

1 opmerking:
hoi hoi,
lekker buikje hoor! gaat vast niet lang meer duren nu! Lekker he nesteldrang, helemaal als het zo makkelijk niet meer gaat hihihi. succes meis!
xxx
Een reactie posten